هات داگ با قارچ و پنیر بدون فر

هات داگ یکی از فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس است که اولین بار توسط یک مغازه‌دار آلمانی تهیه و ارائه شد. به آن فرانکفورتر وینر هم می‌گویند.
هات داگ با قارچ و پنیر

هات داگ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ساندویچ‌ها در کل جهان است که اصالت آن مانند ساندویچ پرطرفدار همبرگر متعلق به کشور آلمان است. این غذای خوشمزه در دسته‌بندی غذاهای فست فودی قرار می گیرد و به همین دلیل برای زمان‌هایی که وقت کافی برای آشپزی ندارید مناسب است. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه هات داگ با قارچ و پنیر را یاد بگیریم.

مواد لازم برای هات داگ با قارچ و پنیر

  • کاهو ۴ برگ
  • خیارشور ۶ عدد
  • قارچ درشت ۴ عدد
  • نان ساندویچ ۴ عدد
  • گوجه‌فرنگی تازه ۲ عدد
  • روغن مایع به اندازه کافی
  • پنیر ورقه‌ای موزارلا ۴ عدد
  • سوسیس هات داگ ۴ عدد
  • سس فرانسوی به اندازه کافی

هات داگ با قارچ

طرز تهیه هات داگ با قارچ و پنیر

مرحله اول

ابتدا قارچ‌ها را با یک دستمال نمدار به خوبی تمیز کنید و سریع آبکش کنید و روی تخته ورقه ورقه برش دهید و در تابه کمی روغن بریزید. کمی که داغ شد قارچ‌ها را در روغن تفت دهید.

مرحله دوم

حرارت را زیاد کنید تا آب قارچ‌ها سریع تبخیر و سرخ شوند. بعد تابه را کنار بگذارید. سپس سوسیس‌ها را روی تخته قرار دهید و ابتدا و انتهای سوسیس را به اندازه ۲ سانت از وسط برش بزنید و بعد به صورت مارپیچ با چاقو روی آن برش سطحی بزنید.

مرحله سوم

و در تابه‌ای روغن بریزید و روی حرارت بگذارید تا داغ شود و بعد حرارت را ملایم کنید و ابتدا ۲ تا سوسیس را در تابه قرار دهید و تابه را از دسته بگیرید و کمی تکان دهید تا سوسیس‌ها کاملا در روغن قل بخورند.

و بعد ۲ تا سوسیس دیگر را اضافه کنید و مجددا دسته تابه را بگیرید و تابه را تکان دهید تا سوسیس‌ها در روغن غلت بخورد و زمانی که رنگ سوسیس‌ها تغییر کرد حرارت را کم کنید تا سوسیس‌ها مغز پخت شوند.

مرحله چهارم

بالای نان‌ها برش بزنید و داخل آن‌ها را خالی کنید و (کف نان‌ها را سس فرانسوی بزنید) گوجه‌فرنگی‌ها را بشویید و حلقه حلقه برش بدهید و در نان بگذارید و خیارشور و کاهوها را نیز خرد کنید.

مرحله پنجم

و در نان بگذارید و قارچ‌های سرخ‌شده را نیز اضافه کنید و‌ هات داگ‌ها که سرخ شدند داخل نان قرار دهید و یک ورقه پنیر روی آن بگذارید تا داغی سوسیس آن را آب کند و با سس فرانسوی و یا هر نوع سس دلخواهتان نوش جان کنید.

پای ژامبون و پنیر را هم در مجله بخوانید.

هات داگ با پنیر بدون فر

پیشنهاد مطالعهیک غذای ساده برای بانوان شاغل را بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.